Rabu, Januari 23, 2008

Tamu dari Singapore

Sabtu dan Ahad kemaren.kembali liana dikunjungi oleh tamu dari jauh, kali ini datang dari Singapore.sungguh liana appreciated karena mereka bersusah payah datang hanya untuk joint dalam kelas fullcake decorating di Loveliana Cake's. kesungguhan dan semangat Azizah,Noraini dan Kak Minah utk belajar membuatkan liana ber azam memberikan pelajaran cara2 mendeco cake yang terbaik bagi mereka. Keceriaan hari itu semakin bertambah tambah dengan kehadiran Farah yang juga adalah jiran Liana.berempat mereka memulakan kelas cupcakes decorating dan fancy cookies .

----- Original Message ----

From: miss Farah farahani.khosni@gmail.com

To: Loveliana loveliana23@yahoo.com.my

Sent: Monday, January 28, 2008 2:21:20 PM

Subject: : Cupcakes decorating Class liana....

happy betul saya bila dapat ikut kelas liana yg dah lama saya impikan.....mmg best! rasa cam nak pergi lagi dan lagi dan lagi!........lepas ni nak join kelas menghias kek la pulak....anyway thanks yer liana...

FarahBeberapa pattern dalam mendeco cuppies menggunakan buttercream,fondant dan photo icing.
Kak Minah,Noraini dan Azizah nampak ceria bergambar bersama Cake Hantaran style basketweave yang telah dideco dengan cantik
Barbie cake with fondant dalam aneka colour yang ceria
Meja yang penuh dengan hasil karya murid2
Photo Cake dan 3D Cake, ada Dora.Bob The Builder dan Castle
Wedding Cake dengan hiasan Roses dan cupcakes.



----- Original Message ----
From: Azizah
Azizah@.com.sg
To: loveliana23@yahoo.com.my <>

Sent: Monday, January 28, 2008 11:30:31 AM
Subject: : full cake decoration course.

Hi Liana

Terlebih dulu bagi pihak teman teman yang lain, kami ingin mengucapkan jutaan terimakasih kerana kesudian menerima kami belajar dan menjadi host yang sangat baik dan sabar dengan karenah kami. Sebenarnya saya baru sampai tadi pagi jam 7pagi… belum dapat tidur puas dalam train nah sekarang ni sudah masuk office jam sepuluh pagi. Kak Minah & Noraini akan pulang kerja esok.

Kami berharap dapat memanfaatkan segala ilmu dekorasi yang kami belajar dari Liana. Personally bagi saya tak akan berhenti menimba ilmu dan sangat gembira Liana adalah salah seorang gurunya dalam my ‘Life Long Learning Adventure’. Terimakasih sekali lagi. Saya pasti akan introduce Liana kepada teman2 yang ingin menimba ilmu dekorasi dan mungkin jika saya buka class baking di Spore akan dapat menjemput Liana mengajar…. Ya saya fikir ia adalah suatu ‘win-win situation’ bagi pihak Liana juga.


Ok disini saya berikan nama blog saya;-
http://www.izahskitchen.blogspot.com Blog ni baru di cipta dan belum banyak gambar…. Akan saya updatekan dari masa ke semasa.

Ok… sampai sini dulu.

Salam hormat.
Azizah

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin