Selasa, Agustus 21, 2007

Kelas Full Cake Decorating Di Loveliana Cake's

Terimakasih dan penghargaan yang setinggi-tingginya kepada iza dan linda yang telah sudi joint dalam kelas cake deco di loveliana cake's :-)). Tiga Hari yang tak terlupakan bersama kedua sahabatku yang ceria ini, penuh gelak tawa,canda...

Iza dan Linda.walau sebelumnya tidak mempunyai pengalaman dalam mendeco cake namun berkat niat yang kuat serta ketekunan yang patut kita teladani.mereka dapat menghias kesemua cake ini dengan sangat cantik sekali.sentuhan tangan yang berseni.dan sungguh creative!!.

Iza dan Linda bergambar bersama, dihari terakhir kelas full cake deco,dihadapan mereka adalah ke 4 project yang telah berhasil mereka selesaikan hanya dalam satu hari.
Cake Barbie Linda bertema barbie muslim memakai tudung :-)) skirt barbie diwarnakan dengan airbrush techniquedan dihias dengan bunga2 kecil dari fondant.
Cake 3D Iza berbentuk Kipas..sweet dengan taburan roses flower
3D Cake bentuk Doll hasil rekaan Linda, perhatikan.. walaupun linda hanya menggunakan 1 nozzle yaitu star nozzle namun dengan permainan colour yang serasi.cake ini nampak ceria dan sesuai untuk kanak2 :-))
Cake Edible image iza.sweet dengan colour orange yang lembut,sentuhan flower morning glory serta bunga2 kecil dari fondant menjadikan cakenya sungguh sedap dipandang :-))..cake dengan edible image bergambar family ini sangat sesuai utk family day atau anniversary.
Cake Edible image rekaan Linda,menjadi unique dengan hanya sentuhan 2 colour white and purple.keceriaan wajah kanak2 yg cute ini semakin terserlah dengan hiasan flower cala lily dan sentuhan bunga2 kecil berwarna yellowDihari kedua Iza dan Linda menghias Wedding Cake 2 tier.bahagian atas berbentuk kubah dengan hiasan bunga besar yang cantik,sedangkan bahagian bawah berbentuk round.permainan colour soft yang tepat memberikan kesan manis dan modern.
Bahagian bawah wedding cake Iza berwarna soft blue dengan sentuhan flower berwarna burgundy.2 colour sahaja namun cukup memberikan makna :-))
Sementara wedding cake hasil rekaan Linda nampak ceria dengan colour soft yellow dan orange flower yang lembut.
Cake Hantaran bentuk basketweave rekaan Linda dengan colour purple sebagai base dan nampak..sweet penuh bunga
Cake Iza Bernuansa kuning kunyit dengan taburan flower berwarna warni pula.cukup elegan utk menceriakan suasana pesta.
Cupcakes by Iza dan Linda..romantic dengan warna2 yang soft

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin